MYLON
Velkommen til MYLON
Forum om mænds tøj. 
 FAQFAQ SøgSøg MedlemslisteMedlemsliste MedlemsgrupperMedlemsgrupper  RegistrerRegistrer   ProfilProfil Log ind for at tjeke beskederLog ind for at tjeke beskeder Log indLog ind 

G-Streng til mænd ??

Skriv ny artikel   Nyt indlæg    MYLON -> Mænd i Lingeri
Læs forige artikel :: Læs næste artikel  

G-Streng til mænd ? Bruger du dem ? hvad mener du om dem ?
Nej . Jeg foretrækker Boxershorts
0%
 0%  [ 0 ]
Nej . Jeg foretrækker Alm. underbukser
0%
 0%  [ 0 ]
Nej. G-streng til mænd ser dumt ud
0%
 0%  [ 0 ]
Nej. Men syntes det er helt ok andre gør
5%
 5%  [ 1 ]
Sjældent. Mest ved særlige lejligheder
0%
 0%  [ 0 ]
Har enklete gange gjort det. Men kun for sjov
11%
 11%  [ 2 ]
Ja. Det sker indimellem jeg går med G-streng
5%
 5%  [ 1 ]
Ja. Jeg går ofte med G-streng
38%
 38%  [ 7 ]
Ja. Jeg foretrækker G-streng fremfor andet
33%
 33%  [ 6 ]
Ja. G-streng til mænd ser godt ud
5%
 5%  [ 1 ]
Totale Stemmer : 18

Skribent Indlæg
Mr.Mylon
Webmaster
Webmaster

Medlem siden: Onsdag 12 Juli , 2006 23:44
Lokalitet: København

SkrivSkrevet: Onsdag 06 September , 2006 14:47    Emne: G-Streng til mænd ?? Indlæg med citat

G-Streng til mænd ??

Hvad mener i ?
Jeg har ofte oplevet at hvis man nævner mænd i g-streng bliver der grinet og/eller vrænget på næsen (især blandt kvinderne) Men er mænd i g-streng virkeligt så slemt, eller er det pga. mange mener at g-streng er forbeholdt kvinder?

Hvad mener i ? er G-streng noget for mænd ?
er det pænt ? Går du med g-streng ? Og hvis ja. Hvorfor ? pga. det ser godt ud eller de er rare at have på ? Foretrækker du G-streng fremfor andre underbukser ? og vilken slags foretrækker du ?

Jeg håber at en del viil give deres mening om dette tilkende. (Både mænd og kvinder) Også gerne i form af kommentare

Sidst redigeret af Mr.Mylon Fredag 10 August , 2007 22:06; Ialt redigeret 1 gang
Til sidens top
Se brugerens profil Send privat besked Besøg skribentens hjemmeside
tp
Gæst

SkrivSkrevet: Mandag 20 November , 2006 09:22    Emne: Re: G-Streng til mænd ?? Indlæg med citat

Det er da helt utroligt at G-strenge altid bliver omtalt så meget.

Vi snakker om et stykke undertøj, ikke nødvendigvis en sex-artikel. Men i Danmark virker det som om det er umuligt at gå med G-streng som mand uden at blive stemplet enten som pervers eller bøsse. Bøsser er ofte mindre hæmmede. Egentligt godt de kan være så ligeglade med andres mening. Men det er de jo også nødt til. Ellers overlever man ikke.

Jeg går altid i G-streng og har gjort det siden jeg var 16-17 år.
Det jeg ikke kan lide ved andet undertøj er at det er synligt under bukserne, eller at det poser alt for meget. Der findes et godt alternativ, og derfor går jeg med G-streng. Og når man køber de rigtige, så er de meget behagelige at have på. Der er ingen der kan se det. Jeg viser det ingen. Jeg bruger dem ikke på stranden, men hvis der var flere, så ville jeg sagtens gøre det, men det er Danmark ikke klar til.

Jeg køber mine G-strenge i udlandet, hvor det er meget mere normalt at gå med dem. Det betyder også at udvalget er meget større i andre lande. I Danmark kan man næsten ikke købe en G-streng til mænd uden at man skal forbi en sexshop, og det er da for ringe. Det kan også skyldes traditioner. Danmark er nu engang et kartofler-med-brun-sovs-land.

Jeg kan ikke se hvorfor en kvinde godt må gå med G-streng, og hvorfor en mand ikke ville kunne det. Hvad er der feminint ved en G-streng når de er lavet til mænd?

Jeg ved at der findes en del mænd der trods alt går med G-streng, og det synes jeg er fantastisk. Det har jeg respekt for. Alle må have deres meninger og smag, men feminint eller bøsset behøver det slet ikke at være.
Til sidens top
FreeMannWorld
medlem
medlem

Medlem siden: Fredag 21 Juli , 2006 17:43

SkrivSkrevet: Lørdag 23 December , 2006 20:18    Emne: Indlæg med citat

HELT enige TP jeg bruger også tit G-strenge en imellem Boxer og G-strenge Bodyer!
Jeg gider dov ikke købe dem i udlanget og finde ikke lige dem der er i Sex shop lækker så jeg har minne fra Celvin Clain og Hugo Boss fra magasin dov kan jeg best lige dem fra Woldford hvor jeg også her minne bodyer fra... De Woldford butikken jeg køber hos ser det heller ikke som et problem og syntes bestem ikke jeg er mærklig... De er flinke og rar og siger open om det er passer til mig eller ikke!!!
Til sidens top
astususi
Nyt medlem
Nyt medlem

Medlem siden: Onsdag 14 Maj , 2008 19:44

SkrivSkrevet: Onsdag 14 Maj , 2008 19:53    Emne: udvalg af g-strenge til mænd Indlæg med citat

hej alle.

Jeg synes at udvalget er temmeligt beskedent her i Danmark. De modeller der findes som er kvalitet er alt for dyre og andre er totalt til grin.

Jeg har importeret et mærke kaldet IMPETUS. Jeg synes selv at de er af høj kvalitet og pasformen er god. Jeg har opsat nogle til salg på qxl. Jeg sender gerne billeder af dem, hvis i skriver enten her i forum eller til min email adr.

Jeg er selv bruger af samme mærke og det er derfor at jeg anbefaler dem Very Happy .

Kig på QXL og vurder selv. Jeg har mange farver og alle størrelser. Ligeledes findes to typer mht. stof sammensætningen. 95%bomuld-5%elastan og det andet lycra-polymid.

mvh

Astususi
Mr.Mylon
Webmaster
Webmaster

Medlem siden: Onsdag 12 Juli , 2006 23:44

SkrivSkrevet: Onsdag 14 Maj , 2008 20:10    Emne: Indlæg med citat

Spændende ... Smile de må da chekkes ud Wink

Et andet anbefalelses mærke er Bruno Banani (Selv navnet er godt Razz )

http://www.brunobanani-store.de
Til sidens top
nylonfyr
Nyt medlem
Nyt medlem

Medlem siden: Lørdag 27 September , 2008 09:13

SkrivSkrevet: Lørdag 27 September , 2008 23:45    Emne: Re: G-Streng til mænd ?? Indlæg med citat

Citat:
Det er da helt utroligt at G-strenge altid bliver omtalt så meget.

Jeg er helt enig med dig. Jeg forstår ikke den puritanisme - vi kan også kalde det hykleri - der gennemsyrer Danmark, (også), på dette område. Jeg er så træt af alle de forskruede holdninger om, at det kan man ikke som mand, og det kan man ikke som kvinde. Hvor er frigjortheden? Hvor er alt det, vi gerne vil være stolte af som danskere? Som det bliver sagt:, Danmark er stadigvæk "sovs og kartofler"!!

Hilsen Nylonfyr
Til sidens top
Se brugerens profil Send privat besked
Vis indlæg fra tidligere:   
Skriv ny artikel   Nyt indlæg    MYLON -> Mænd i Lingeri Alle tider er GMT + 1 Time
Side 1 af 1

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye artikler in this forum
Du kan ikke svare på artikler i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke deltage i afstemninger i dette forum