| Læs forige artikel :: Læs næste artikel |
| Skribent |
Indlæg |
Stu Nyt medlem

Medlem siden: Søndag 23 September , 2007 12:57 Indlæg: 2 Lokalitet: Yorkshire, England
|
Skrevet: Søndag 23 September , 2007 13:05 Emne: Hej fra England |
|
|
Hej
Jeg er englænder som bor i Yorkshire og går jeg somme tider i nederdele - f.eks når vejret er lunt! Jeg foretrækker nederdele der er lavet af cowboystof eller riflet fløjl. Min kone har ikke noget imod mine nederdele.
Stu _________________ Jeg er englænder der går i (helt maskuline) nederdele |
|
| Til sidens top |
|
 |
Mr.Mylon Webmaster

Medlem siden: Onsdag 12 Juli , 2006 23:44 Indlæg: 99 Lokalitet: København
|
Skrevet: Søndag 23 September , 2007 14:37 Emne: |
|
|
Hej Stu
Velkommen til Mylon.
dejligt at høre du kan gå i hvad du ønsker, og at din kone er ok med dine nederdele
Nu har du jo også en lille fordel i at bo noget tættere på Skotland end jeg har vilket nok også hjælper lidt på omgivelsernes acept og forståelse. _________________ Med venlig hilsen
Mr.Mylon
[Webmaster] |
|
| Til sidens top |
|
 |
Stu Nyt medlem

Medlem siden: Søndag 23 September , 2007 12:57 Indlæg: 2 Lokalitet: Yorkshire, England
|
Skrevet: Søndag 23 September , 2007 17:14 Emne: |
|
|
Vi bor cirka 280km fra Skotlands grænse. Vi kan rejse med toget til Edinburgh om to og halv timer. I de store engelske byer findes butikker hvor man kan købe, eller leje, en skotsk kilt - de er for det meste til bryllupper o.s.v., men de koster meget! Så er jeg glad at gå i 'mandlige' nederdele.
(Undsyld at mit dansk er ikke så godt. Det lærte jeg gennem bøger)
Hils fra Stu _________________ Jeg er englænder der går i (helt maskuline) nederdele |
|
| Til sidens top |
|
 |
Mr.Mylon Webmaster

|
Skrevet: Søndag 23 September , 2007 19:13 Emne: |
|
|
Ja... har selv set på en kilt... men prisen holdt mig tilbage ... billige er de ikke
Jeg syntes dit danske er meget flot, (minst lige så godt som mit) lad endelig ikke det holde dig tilbage fra at skrive  _________________ Med venlig hilsen
Mr.Mylon
[Webmaster] |
|
| Til sidens top |
|
 |
dkge Nyt medlem

Medlem siden: Torsdag 02 August , 2007 09:10 Indlæg: 2 Lokalitet: Region Sjælland
|
Skrevet: Torsdag 02 Oktober , 2008 13:55 Emne: nederdel |
|
|
Hej.
Ja kilte er temmelig dyre,jeg har lige været i Skotland og den billigeste kostede over 400 kroner,jeg så også nogle på over 600-700 kroner,jeg ville nemlig gerne have haft en med hjem.Men det var for mange penge. |
|
| Til sidens top |
|
 |
Mr.Mylon Webmaster

|
Skrevet: Lørdag 04 Oktober , 2008 09:32 Emne: |
|
|
4-8oo kroner er faktsik biligt. En "ægte" kilt kan godt løbe op i 10-15.000 krone med hele udstyret
Men så er den også håndsyet/vævet og i ens klanfarver _________________ Med venlig hilsen
Mr.Mylon
[Webmaster] |
|
| Til sidens top |
|
 |
|